We didn't come for the weather

1 juli 2017 - Inverness, Verenigd Koninkrijk

Na een dagje Inverness zijn we nu weer terug op onze kamer. Gisteren zijn we met de trein hier aangekomen, en het bevalt ons prima. De wereld van verschil met Edinburgh, waar het bruiste van het leven en van de toeristen, dat is hier veel minder. Het heeft veel meer een dorps gevoel. De mensen zijn hier superaardig, maar soms ook lastig te verstaan. Zware Schotse accenten komen hier meer voor, net als het prototype 'de Zuipende Schot.' Gisteren meteen op ontdekkingstocht gegaan, toen hebben we onder andere het kasteel en de kathedraal gezien en lekker gewandeld langs de wilde River Ness. Daarna booschappen gedaan in Morrisons, een enorme supermarkt, heel leuk.Helaas begon het op een gegeven moment te regenen. Als twee verzopen katjes kwamen we thuis ;) Vandaag was het daarentegen prachtig weer (die hoop hadden we eigenlijk al opgegeven), op een gegeven moment liepen we zelfs zonder jas met zonnebril. Lekker genietend van een ijsje en van het gezellige winkelcentrum van The Capital of the Highlands. Er is behoorlijk wat geld de deur uitgevlogen.... Nu doen we weer een poging wat op te ruimen, morgen gaan we na een heerlijk ontbijt richting Glasgow!

1. Oma groendijk:
    2 juli 2017
    veel plezier met elkaar en doe het voorzichtig aan.