Emergency calls only

29 juni 2017 - Glencoe, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal!
Eindelijk weer internetverbinding, al is het niet al te best, dus ik hoop dat dit verhaal het haalt. Naarmate we dichter bij de steden komen wordt het beter. Ik ben nu dus niet echt in Glencoe, maar ik kom er wel net vandaan. We zijn vandaag met de stoomtrein naar Mallaig geweest, over het bekende Harry Potter-viaduct. Mallaig is een schattig, sfeervol vissersplaatsje, maar wel een beetje uitgestorven. Die twee uur dat de trein daar is wordt het dan opeens platgelopen door toeristen, alle restaurantjes vol... Wel lekker zalm gegeten. Toen terug, naar Fort William en de Ben Nevis. In de trein had ik al weinig verbinding, maar toen we de bergen in Glencoe inreden verloor ik helemaal het signaal. Ik dacht wel; stel nou dat je autopech krijgt, je kan niet bellen, laat staan dataverbinding, je kan niks. Problematisch... Maar het was een prachtige plek met indrukwekkende wilde natuur. Daarna was de tour al bijna voorbij... We gingen nog eten en mochten nog koeien aaien, nu moeten we zo afscheid nemen van Iain en Moustafa. Ik word er bijna melancholisch van. Nou ja, morgen stappen we weer op de trein, naar Inverness. We hebben nog een paar dagen ;)

1. Oma groendijk:
    2 juli 2017
    wie zijn iian en mustafa?
  2. Marieke:
    2 juli 2017
    Nou... dat wil ik ook wel weten :-D
    Zo te lezen hebben jullie het goed daar. Veel plezier nog!