Mijn kamer!

8 januari 2018 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Een kleine impressie van mijn kamer! Aan het eind van de week komt er als het goed is een uitgebreidere video ;)

1. Oma Petra:
    9 januari 2018
    Hoi Marissa,
    Niet verkeerd, wat ik op de video zie. Helemaal voor jou alleen! Moet je het zelf schoonhouden? (Ik zag nog niks hoor. 😜) En samen een keuken en een wasmachine?
    De eerste 2 collegedagen zitten erop, denk ik. En wat leerde je?
    Wat vooral telt: have fun!
    Liefs, 😘
  2. Oma groendijk:
    10 januari 2018
    Wat een leuke kamer. Klein maar voor een persoon genoeg. Ook fijn dat je al aansluiting hebt met een paar huisgenoten. Ja zelf boodschappen doen een zelf koken neemt ook de nodige tijd in. Enfin een voorbereiding alles je helemaal op kamers gaat. Fijn dat je ons op de hoogte houdt liefs oma groendijk
  3. Gerlinda:
    10 januari 2018
    Hello , on the other side ,marissa ... jee leuke kamer heb je , genoeg ruimte om te studeren , welk instrument ga je bespelen in de band? Of ga je zingen ? Noten lezen is geen probleem lees ik 😆.maar erugg dat er mede cursisten zijn die dat niet kunnen 🎶 🎶, en wat fijn dat je het zo gezellig met he huisgenoten hebt ,
  4. Marian Kuizenga:
    11 januari 2018
    Leuke kamer heb je, erg leuk dat we zo op de hoogte blijven van je bezigheden. Veel succes met jullie optreden over 3 weken. En we kijken uit naar je volgend bericht. Groet uit Winsum.